Snívanie

29. januára 2019, mollynka7, Nezaradené

 

 

Niet odvahy a cnosti,

Keď dôjdu tie okolnosti.

Mať svoju budúcnosť v rukách,

žiť v pokoji či mukách?

 

Tá otázka sa mi na ústa hrnie,

hľadá svoje plápolanie.

Vnímam len môj sen,

len jediné viem, snívať chcem!

 

 

Sny rozžiaria plamienok nádeje,

nevedia, čo sa v okolí teraz deje.

Ale moje chcenie vie presne, čo robiť,

idem za svojím cieľom a za neho sa biť!

 

Už kráčam po tenkom dreve,

Otvárajú sa predo mnou zvláštne dvere.

Svetlo cez nich preniká do mojej tváre,

Zmizli moje pochybnosti i chmáre.

 

Krok za krokom sa blížim k nemu,

Cítim môj stály pocit a nehu.

Už som v cieli môjho žitia,

Dosiahla som tŕň svojho bitia.

 

Silný človek stláča za sebou vráta,

Kde ma nič nezráta.

Som tam, kde som chcela byť,

Som to, čo som chcela byť.

 

Poď aj ty za svojimi snami,

Postav sa, pozri dodiaľ a poď s nami!

 

Sme tu pre teba…